B38-6A
Najtańszy typ akumulatora. Jego niewątpliwą zaletą jest niska cena i duża dostępność w sklepach motocyklowych. Tego typu akumulatory posiadają płynny elektrolit, który samemu trzeba uzupełnić. Daje to pewność, że w akumulatorze, który stał na półce przez dłuższy czas nie wyparował elektrolit. Po zalaniu należy pamiętać o regularnym kontrolowaniu poziomu elektrolitu. Ten typ powinien być zamontowany zawsze w pozycji pionowej. Najczęściej znajduje zastosowanie w starszych motocyklach, gdzie zapotrzebowanie na prąd nie jest duże.
Dane techniczne
- typ kwasowo-ołowiowy
- napięcie 6V
- pojemność 13 Ah
- prąd rozruchowy 120 A
- sugerowany prąd ładowania: 1,3A, ( 10h )
- waga 2,3 kg
- wymiary sz.119 x gł.83 x w.161 mm
B38-6A
Najtańszy typ akumulatora. Jego niewątpliwą zaletą jest niska cena i duża dostępność w sklepach motocyklowych. Tego typu akumulatory posiadają płynny elektrolit, który samemu trzeba uzupełnić. Daje to pewność, że w akumulatorze, który stał na półce przez dłuższy czas nie wyparował elektrolit. Po zalaniu należy pamiętać o regularnym kontrolowaniu poziomu elektrolitu. Ten typ powinien być zamontowany zawsze w pozycji pionowej. Najczęściej znajduje zastosowanie w starszych motocyklach, gdzie zapotrzebowanie na prąd nie jest duże.
Dane techniczne
- typ kwasowo-ołowiowy
- napięcie 6V
- pojemność 13 Ah
- prąd rozruchowy 120 A
- sugerowany prąd ładowania: 1,3A, ( 10h )
- waga 2,3 kg
- wymiary sz.119 x gł.83 x w.161 mm